Da se bi učenci izurili v boljšem in hitrejšem branju, smo v knjižnici šole z učenci 4. a razreda brali v mesecu aprilu in maju vsako sredo zjutraj. Zavedamo se, da je branje spretnost, ki jo je treba usvojiti, vsake spretnosti pa se lahko priučimo zgolj z vajo. Torej pri hitrem branju ne gre za kakšno posebno metodo, kako brati, temveč za vajo, ki jo moramo dnevno izvajati, da so vidni rezultati. Pri hitrem branju je pomembno, da neprestano spreminjamo hitrost branja. Težje je seveda brati neko besedilo, ki ima veliko ločil in velikih začetnic. In kako se so znašli učenci 4. a razreda pri hitrem branju? Nekaj učencev je izvrstnih bralcev, trije ali štirje pa bodo morali še malo povaditi doma in v šoli. Nekateri so uporabljali še prst kot pripomoček pri branju, kar ni čisto nič napačno, nekateri so ob štoparici brali s popolno koncentracijo in na koncu že kar na pamet, nekateri pa so na koncu z očmi »fotografirali« celo stran besedila. Otrokom je bila ta vaja všeč in si jo želijo ponoviti še v naslednjem šolskem letu.

Hermina Videnič

Print this pageEmail this to someone
(Skupno 56 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost