V Tednu vseživljenjskega učenja 2025, ki po vsej Sloveniji spodbuja širjenje znanja in razvijanje različnih spretnosti, smo tudi na naši šoli pripravili pestro paleto dejavnosti. Ena izmed njih je bila delavnica »Knjižnični kino«, ki je potekala v prijetnem in sproščenem vzdušju.

Učenci so si ogledali manj znani mladinski film “Navihani Bram”, ki na nežen in hkrati zelo poveden način odpira vprašanja, s katerimi se marsikdo lahko poistoveti. Glavni junak Bram je radoveden in bister deček, ki ima izrazite težave s koncentracijo (ADHD), kar pa v filmu ni nikoli izrečeno neposredno. Film poudarja razliko med vedenjsko “pridnostjo” v šoli in dejansko inteligenco ter razumevanjem sveta.

Bram kljub svoji bistrosti in zanimanju za okolico v šolskem okolju ne uspeva, saj ga učitelj in okolica ne razume. Zaradi tega deluje neprilagojeno, kar vodi do dvomov vase in posledično do še večjih težav. Film nas subtilno opomni, da je odklonsko vedenje lahko tudi vir inovativnosti, ustvarjalnosti in nekaj, kar ni nujno težavno – ampak tudi dragoceno in vredno spoštovanja.

Po ogledu filma je sledil sproščen pogovor o vsebini in sporočilih zgodbe, kjer so učenci lahko izrazili svoja mnenja, občutke ter razmišljanja o tem, kako razumemo drugačnost, vedenje in uspeh v šolskem okolju.

Knjižnični kino je bil prijetna izkušnja, ki je učencem odprla nova obzorja in jih spodbudila k razmišljanju o pomembni življenjski temi.

Zapisala: Polona Umek Repovž

Related Images:

(Skupno 18 obiskov, današnjih obiskov 18)

Orodna vrstica za dostopnost