Petek, 9. 12. 2022 

 Prehitro se je končal teden v katerem so se izvajale dejavnosti aktivnega življenjskega sloga. Zaradi premočnega deževja smo planirani orientacijski pohod zamenjali z aktivnostmi v domu. Tako je ena skupina učencev šivala solne vrečke, druga pa izvajala športne aktivnosti. Kasneje sta se skupini zamenjali. 

S petimi besedami so učenci teden opisali takole: zabavno, športno, dramatično, kreativno, poučno. 

 

Četrtek, 8. 12. 2022 

 

Ker učenka Zala danes praznuje rojstni dan, so jo učenci pri zajtrku presenetili s petjem in voščilom. Dan je potekal v sproščenem in delovnem vzdušju. Vsaka delovna skupina je obravnavala še tretjo vsebino projektnega tedna. Dan so zaključili z družabnim večerom. Nalogo so imeli, da se vsak posameznik predstavi na humoren in izviren način, skupaj, tako kot so bili razporejeni po bungalovih, pa so na melodijo skladbe Lučke, Lučke, priredili besedilo (dve kitici in refren) tako, da je imelo smiselno povezavo s tednom šole v naravi. Pika na i dneva oz. zaključka šole v naravi je bil ples na glasbo, ki so si jo izbrali učenci. 

1.   skupina: MEDSEBOJNI ODNOSI (Meta, Nika, Lara, Mark, Nik, Tadeja, Ana, Maruša, Lovro J., Jure): 

Pri tej delavnici nam je bilo všeč: skakanje čez kolebnico, risanje v ležečem položaju, risanje čustev ob glasbi, meditacija ob kipih, vaje za zaupanje in sproščeno sedenje v forma vivi, ogled kipov, aktivnosti in izzivi na igrišču, tišina za sprostitev. 

2.   skupina: PREHRANA (Tia, Lina, Ines, Martin P., Pavel, Nuša, Lucija, Ula, Tilen, Andrej): 

Všeč nam je bilo: pečenje sardel, sprehod do kmetije, božanje ovc, v trgovini branje deklaracij na izdelkih, čiščenje rib. 

3.   skupina: GIBANJE (Zala, Lana, Martin T., Matic, Stella, Sara, Neja, Urša, Lovro Š., Vid): 

Danes smo se tretja skupina z Garmin urami na zapestju odpravili na sprehod do Pirana. Bilo nam je všeč, ker smo iskali ulice, trge, vrata … Spoznali smo glasbenika, matematika, zelo inteligentnega človeka Tartinija, ki je poznan po vsem svetu, po njem je poimenovan glavni trg v Piranu. Z lokalnim avtobusom smo se vrnili nazaj proti CŠOD. V domu smo iz podatkov, ki jih je posnela ura, izračunali porabljene kalorije, srčni utrip in drugo. Prehodili smo okoli 10 km. Bilo nam je všeč. 

Sreda, 7. 12. 2022 

 

Tudi danes so učenci imeli tako razgiban dan kot včeraj. Skupine učencev so ostale iste, zamenjala pa se je vsebina dela. 

  1. skupina: GIBANJE (Meta, Nika, Lara, Mark, Nik, Tadeja, Ana, Maruša, Lovro J., Jure): 

Zjutraj, po zajtrku, smo peš odšli do Pirana. Naša naloga je bila, da se orientiramo po mestu z zemljevidom, iskali pa smo tudi zanimive lokacije v mestu. Bilo je super, nazaj do Seče pa smo se peljali z avtobusom. Po kosilu, v popoldanskem času, smo računali porabljene kalorije ter ugotavljali, koliko smo prehodili. 

  1. skupina: MEDSEBOJNI ODNOSI (Tia, Lina, Ines, Martin P., Pavel, Nuša, Lucija, Ula, Tilen, Andrej): 
  • Danes so mi bili všeč kipi v forma vivi in skakanje čez kolebnico, sestavljanje iz lego kock. 
  • Naučila sem se sprostiti in odmisliti težave ter probleme. Spoznala sem, da nikomur na tem svetu ne moreš zaupati in da pravih prijateljev v življenju srečaš zelo malo. 
  • Danes sem si najbolj zapomnil kipe, ki smo jih videli v forma vivi. 
  • Všeč mi je bilo, ko smo risali čustva ob glasbi. Imela sem se super, ko smo se igrali različne igre. Ta dan je bil odličen. 
  1. skupina: PREHRANA (Zala, Lana, Martin T., Matic, Stella, Sara, Neja, Urša, Lovro Š., Vid): 

To je bil najboljši dan v tednu, ker smo se naučili čistiti in pripravljati sardelice. Dopoldne smo obiskali ekološko kmetijo, kjer smo degustirali olivno olje, v trgovini smo se prelevili v inšpektorje in na izdelkih preverjali deklaracije ter energijsko vrednost živil. 

Torek, 6. 12. 2022 

 

Na Miklavževo jutro smo se zbudili v sončen dan. Upamo, da je Miklavž mislil tudi na nas in nam kljub temu, da smo v šoli v naravi, doma pustil kakšno dobroto J. 

Skozi ves delovni dan so bili učenci razdeljeni v tri delovne skupine, ki je obravnavala svojo vsebino. 

Zvečer smo odšli na nočni sprehod do Portoroža, kjer smo si privoščili vročo čokolado. 

Kaj so učenci povedali o današnjem dnevu… 

 

  1. skupina: PREHRANA (Meta, Nika, Lara, Mark, Nik, Tadeja, Ana, Maruša, Lovro J., Jure): 
  • Danes smo se imeli zelo lepo. 
  • Šli smo do ekološke kmetije Gramona, kjer imajo nasad 1300 oljk in eko WC. 
  • V trgovini smo brali deklaracije na izdelkih in razvrščali živila v skupine: zdravo, nezdravo, škodljivo. 
  • Popoldne smo se naučili čistiti in pripraviti sardele na žaru. Bile so odlične J. 
  1. skupina: GIBANJE (Tia, Lina, Ines, Martin P., Pavel, Nuša, Lucija, Ula, Tilen, Andrej): 
  • Šli smo na sprehod do Pirana in bilo je super. 
  • Bilo je naporno in utrujajoče, a zelo lepo in zabavno. 
  • Med aktivnostjo je imel vsak svojo Garmin pametno uro, s katero smo spremljali srčni utrip, porabo kalorij, obremenjenost, max srčni utrip. Glede na dobljene rezultate smo izračunali bazalni metabolizem, dnevno potrebo posameznika po energiji, urno porabo kalorij, današnjo potrebo po energiji. 
  • Všeč mi je družba in igranje. 
  1. skupina: MEDSEBOJNI ODNOSI (Zala, Lana, Martin T., Matic, Stella, Sara, Neja, Urša, Lovro Š., Vid): 
  • Bilo mi je super, ko smo odšli v forma vivo. Počutila sem se zmedeno, ker nisem navajena govoriti o čustvih. 
  • Bilo mi je v redu, ker sem spoznala veliko novih stvari. 
  • Počutila sem se zelo umirjeno, sproščeno. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo se na igrišču igrali sodelovalne igre ter igre zaupanja. 
  • Všeč mi je bilo, ko smo izdelovali obeske iz storžev ter se zabavali. 
  • Všeč mi je bila vizualizacija. 
  • Bilo mi je lepo. 

Ponedeljek, 5. 12. 2022

Po prijaznem sprejemu v CŠOD Burja so se učenci razporedili po bungalovih, določili smo dežurne učence in podali navodila za uspešno delo ter prijetno bivanje. 

Popoldan so preživeli v delovnih skupinah, kjer so naredili teoretični uvod v tematske vsebine projektnega tedna. 

Pouk se je nadaljeval tudi po večerji. Po razrednikovi uri so učenci reševali naloge v spletnih učilnicah ter delovne liste iz slovenščine in matematike. 

 

Related Images:

(Skupno 654 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost